Reklama radiowa

Z wielu badań przeprowadzanych w Polsce i za granicą wynika, że przeciętny konsument uważa, że reklama radiowa:
  • jest uczciwa, łatwo wzbudza emocje i stanowi bardziej osobistą, intymną formę kontaktu z Klientem,
  • jest w najmniejszym stopniu unikana spośród wszystkich mediów,
  • nie zmusza do przerywania czynności wykonywanych przez odbiorcę,
  • zawiera więcej informacji przyswajalnych przez odbiorcę,
  • towarzyszy nam wszędzie tak, jak radio (w domu, w pracy, w drodze).


Polskie Radio PiK oferuje Państwu następujące formy promocji Firmy/Marki:

Sponsoring

2017-05-10

Przykład zapowiedzi sponsorskiej

Sponsoring to wkład w finansowanie usługi medialnej lub audycji - w celu promocji nazwy Sponsora, jego firmy, renomy, działalności, towaru lub usługi. Wskazanie Sponsora emitowane jest poza blokiem reklamowym, w formie zapowiedzi trwającej do 8 sekund. Zapowiedź musi zawierać informację o tytule sponsorowanej audycji oraz nazwę sponsora. Nie może natomiast wartościować towarów, czy usług ani zawierać innych cech reklamy. Zapowiedź sponsora emitowana jest na początku i na końcu audycji, dodatkowo również przed jej premierą.

Zobacz ofertę audycji Polskiego Radia PiK tutaj

Audycja reklamowa

2017-05-10

Przykład audycji reklamowej

Audycja reklamowa to przekaz trwający do 5 minut. Tekst audycji jest złożonym scenariuszem, bardzo często ma formę wywiadu. W scenariuszu audycji reklamowej można przedstawić osiągnięcia zleceniodawcy, opowiedzieć np. o nowych inwestycjach, przedstawić realizację projektów unijnych, szkoleniowych, opowiedzieć o działalności fundacji, organizacji itp.

Konkurs z nagrodami

2017-05-10

Przykład zapowiedzi konkursu

Konkurs z nagrodami jest atrakcyjną akcją marketingową, polegającą na interakcji organizatora i słuchacza. Dla zleceniodawcy jest to doskonała okazja, aby wypromować swoje produkty, czy usługi i przekazać je w drodze konkursu słuchaczom. W trakcie największego zaangażowania słuchaczy zostanie wyemitowana zapowiedź sponsora, przed/po konkursie. Konkurs nie jest loterią.
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę